- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Featured Post
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τι είναι το εξατομικευμένο περιεχόμενο;
Το εξατομικευμένο περιεχόμενο χρησιμοποιεί συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τους καταναλωτές για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή, μοναδική εμπειρία μεταξύ ενός ατόμου και της επωνυμίας σου. Αυτά τα δεδομένα επιτρέπουν στους αλγορίθμους να γνωρίζουν ποιος βλέπει τον ιστότοπό σου ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κτλ
Αυτό θα σου επιτρέπει να γνωριζεις αν είναι άνδρας ή γυναίκα, την ηλικία τους, την τοποθεσία, ακόμα και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτό σε βοηθά να συνδέεσε καλύτερα με τους πελάτες σου και να τους οδηγήσεις στην αφοσίωση που θέλεις.
Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα - η εξατομίκευση είναι αυτό που θέλουν οι αγοραστές. Περίπου το 91% των καταναλωτών είναι πιθανότερο να κάνουν αγορές με εταιρείες που τους παρουσιάζουν εξατομικευμένες προσφορές. Και περίπου το 74% των online αγοραστών είναι απογοητευμένοι όταν το περιεχόμενο δεν στοχεύει τα ενδιαφέροντά τους
Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση θα πρέπει να έχει ένα σχέδιο μάρκετινγκ που περιλαμβάνει εξατομικευμένο περιεχόμενο. Αυτή η στρατηγική παρέχει στοχευμένο περιεχόμενο και σχετικές πληροφορίες ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες οι επισκέπτες του σάιτ σου ή οι υπάρχοντες πελάτες σου, να συνεργαστούν με την εταιρεία σου.
Μπορείς να το κάνεις αυτό εξετάζοντας τα διαθέσιμα δεδομένα για κάθε επισκέπτη στον ιστότοπό σου ή στη σελίδα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι διαθέσιμες πληροφορίες κυμαίνονται από τις αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών και το ιστορικό αγορών έως τις πληροφορίες που μπορεί να παρέχουν, όπως η τοποθεσία, η ηλικία και το φύλο. Όταν συγκεντρώνονται, αυτά τα δεδομένα βοηθούν στη δημιουργία μιας καλής εικόνας των ενδιαφερόντων και των αναγκών κάθε πελάτη, ώστε να μπορείς να τους προσφέρεις αυτά που ζητάνε και τους ενδιαφέρουν. Το αποτέλεσμα είναι υψηλότερες πωλήσεις και αυξημένη αφοσίωση.
Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι σημαντική. Περίπου οι μισοί από τους λιανοπωλητές που εξατομικεύουν το περιεχόμενο τους ,βλέπουν μια απόδοση επένδυσης 300% κατά τη διάρκεια της σχέσης τους με έναν καταναλωτή.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείς να τμηματοποιήσεις το κοινό σου κατά τη δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου. Η μηχανική μάθηση (Machine Learning) και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχουν καταστήσει ευκολότερη από ποτέ την συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σου και τους επισκέπτες σου. Στη συνέχεια, ανάλογα με το πού εμπίπτουν στις ομάδες που έχεις δημιουργήσει, μπορείς να βελτιστοποιήσεις το περιεχόμενό τους για ώστε να συνάδουν στα προσωπικά τους ενδιαφέροντα και τις αγοραστικές τους συνήθειες.
Αν οι εταιρείες θέλουν να βελτιώσουν την παρουσία τους και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην εξατομίκευση.
Ακολουθούν μερικοί κοινοί δημογραφικοί παράγοντες που χρησιμοποιούνται για την κατάτμηση του κοινού:
Τοποθεσία
Χρησιμοποιώντας το μάρκετινγκ βάσει τοποθεσίας, μπορείτε να στοχεύσετε πελάτες που ζουν σε συγκεκριμένες περιοχές. Για παράδειγμα, αν έχεις μαγαζί με ρούχα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στα Β. Προάστια , μπορείς να στοχεύσεις στην συγκεκριμένη περιοχή .Επίσης μπορείς να δεις από ποια περιοχή είναι οι περισσότεροι επισκέπτες του σάιτ σου και να στοχεύσεις στην επόμενη διαφήμιση σου εκείνη την περιοχή που δείχνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το προϊόν σου.
Η τοποθεσία ενός αγοραστή παρέχει επίσης πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με αυτούς, όπως τον καιρό ή την εποχή που βιώνουν αυτήν τη στιγμή.
Ηλικία
Γνωρίζοντας την ηλικία του επισκέπτη σου ,σου δίνει επιπλέον εικόνα για το ποιος είναι ο κατάλληλος αγοραστής. Για παράδειγμα, οι πιο μεγάλοι σε ηλικία αγοραστές πιθανόν να προτιμούν τις αγορές στο κατάστημα,έτσι, οι στοχευμένες διαφημίσεις σου μπορεί να τους ωθήσουν να επισκεφθούν τις τοποθεσίες σου στην περιοχή τους.
Φύλο
Το μάρκετινγκ με βάση το φύλο μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων.
5 Τύποι εξατομικευμένου περιεχομένου
Τώρα που γνωρίζεις τι είναι το εξατομικευμένο περιεχόμενο και τους διαφορετικούς παράγοντες που μπορείς να λάβεις υπόψη κατά την διαφοροποίησης του κοινού σου, μπορείς να αναρωτηθείς πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες στην πράξη. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα εξατομικευμένου περιεχομένου :
1. Διαδραστικά κουίζ
Ο καθένας αγαπά διαδραστικά κουίζ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που τα καθιστά ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ περιεχομένου. Ο διαδραστικός χαρακτήρας αυτών των κουίζ επιτρέπει στους χρήστες να εξατομικεύουν το περιεχόμενο που τους παρουσιάζεται.Η εταιρία BuzzFeed είναι γνωστή για τη δημιουργία τέτοιων κουίζ,
Ακόμα και οι μικρότερες επιχειρήσεις μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους κουιζ. Υπάρχουν προγράμματα λογισμικού που σας επιτρέπουν να δημιουργήσεις εύκολα τα δικά σου εξατομικευμένα και μοναδικά κουίζ. Αυτά τα προγράμματα έχουν διαφορετικές δυνατότητες, λειτουργίες και κόστη, επομένως τσέκαρε τις δυνατότητες και τις διαθέσιμες επιλογές για να βρεις το καλύτερο για την εταιρεία σου.
2. Επαναστόχευση διαφημίσεων στα Social Media
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, διευκολύνουν περισσότερο από ποτέ την παροχή εξατομικευμένου περιεχομένου στο κοινό σου. Καθώς δημιουργείς δημοσιεύσεις στη σελίδα σου, μπορείς να προωθήσεις αυτά τα μηνύματα για να στοχεύσεις συγκεκριμένα κοινά με βάση μια ποικιλία δημογραφικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων της ηλικίας, του φύλου, της τοποθεσίας και συγκεκριμένων ενδιαφερόντων.
Μπορείς επίσης να επαναστοχεύσεις υπάρχοντες πελάτες ή είδη κοινού που έχουν επισκεφτεί το σαιτ σου στο παρελθόν. Αν η επιχείρησή σου χρησιμοποιεί την επαναστόχευση κοινού για να προσεγγίσει άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί το φυσικό σου κατάστημα ή αν έχεις συλλέξει στοιχεία επικοινωνίας πελατών μέσω ενός CRM, μπορείς να δημιουργήσεις μια τμηματοποιημένη λίστα ώστε να προσεγγίσεις αυτά τα άτομα με διαφημίσεις
3. GPS-based Map Apps
Οι εφαρμογές χάρτη με δυνατότητα παρακολούθησης είναι ένας εξαιρετικός τρόπος στόχευσης χρηστών με βάση την τοποθεσία. Αυτοί οι χάρτες μπορεί να προβληθούν σε χρήστες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα πχ όσους αναζητούν εστιατόρια για χορτοφάγους κοντά τους, τα φθηνότερα πρατήρια δίπλα τους κτλ Αν λοιπόν έχεις μια τοπική επιχείρηση και σε ενδιαφέρει η τοπική αγορά τότε μπορείς εύκολα να προβληθείς στους χάρτες της Google και να εμφανιστείς σε όποιον ψάχνει τα προιόντα στου , στην περιοχή σου.
4. Gamification (παιχνιδοποίηση)
Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν διασκεδαστικά, διαδραστικά παιχνίδια για τη συλλογή δεδομένων . Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καλύτερη κατανόηση των πελατών σου και την ενίσχυση της αφοσίωσης με την επωνυμία σου. .
Τα τελευταία χρόνια, η Coca-Cola έχει χρησιμοποιήσει τέτοια παιχνίδια προσφέροντας στους πελάτες της κίνητρα και παράλληλα συλλέγει πληροφορίες σχετικά με αυτούς.
Στην αγορά του Χονγκ Κονγκ, η Coca-Cola προσφέρει μια δωρεάν εφαρμογή που ονομάζεται Shake It και στοχεύει κυρίος τους εφήβους. Κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων διαφημίσεων , τους ζητείται να ανοίξουν την εφαρμογή και να κουνήσουν το τηλέφωνό τους για να ξεκλειδώσουν βραβεία από την Coca-Cola και τους συνεργάτες της
Δεν χρειάζεται να είσαι μια παγκόσμια εταιρική δύναμη για να χρησιμοποιήσεις το gamification. Οι μικρότερες επιχειρήσεις δεν χρειάζεται να φοβούνται την τεχνολογία που απαιτείται για ενα σωστό gamification.
5. Εξατομικευμένα Email
Στο Email Marketing , με την τμηματοποίηση του κοινού σου, μπορείς να στοχεύσεις τους συνδρομητές σου με συγκεκριμένες καμπάνιες. Αυτό το προσαρμοσμένο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να οδηγήσει τις επαφές σου στο σαιτ σου και μακροπρόθεσμα να τους κάνει πελάτες σου.
Το Spotify, είναι γνωστό για τα εξατομικευμένα μηνύματα email ώστε να ενθαρρύνει τους χρήστες να συνδεθούν στο λογαριασμό τους.
Στην πραγματικότητα, κάθε εβδομάδα, το Spotify στέλνει στους χρήστες μια εξατομικευμένη λίστα αναπαραγωγής Discover Weekly με βάση αυτό που έχουν ακούσει, τα likes και τα γούστα τους. Αυτό το email παροτρύνει τους χρήστε να συνδεθούν ξανά στην εφαρμογή .
Η εξατομίκευση αυξάνει την πιθανότητα ο παραλήπτης σου να ανοίξει το email. Για παράδειγμα, όταν στέλνεις ενημερωτικά δελτία σε όσους βρίσκονται στη λίστα email σου , μπορείς να προσθέσεις μερικές πινελιές , αναφέροντας το όνομα του παραλήπτη στη γραμμή θέματος, κάνοντας το μυνημα σου πιο προσωποποιημένο
Ολοι θέλουμε να μας βλέπουν ως πρόσωπα και οχι ως μάζα.
Καθώς εξελίσσεται το μάρκετινγκ περιεχομένου, η εξατομίκευση είναι το κλειδί . Δημιουργώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο για τους επισκέπτες σου, είναι πιο πιθανό να μετατρέψεις την περιήγησή τους σε ευρω! Είναι επίσης πραγματικότητα οτι πολλοί αγοραστές απογοητεύονται εάν η εμπειρία τους δεν απεικονίζει τα ενδιαφέροντά τους και είναι πιθανό να επιλέξουν τον ανταγωνιστή σου εάν δεν αισθάνονται ότι βιώνουν μια εξατομικευμένη εμπειρία από εσένα και την επιχειρησή σου.
Βρήκες ενδιαφέρον το άρθρο ; Πες μου την άποψή σου και γράψε μου τις ενστάσεις σου!
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την γνώμη σου εδώ ...