- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Featured Post
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Η προωθηση μέσω Digital Channels δεν είναι ποτέ εύκολο πράγμα . Και αυτό γιατί θα πρέπει να λάβεις πολλά πράγαματα υπόψην σου, όπως τα δημογραφικά στοιχεία , να επιλέξεις τον σωστό τόνο του μυνήματό σου , να το περάσεις όπως πρέπει και στο σωστό Timing . Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα για πολλές επιχειρήσεις , ακόμα και για τις πιο μεγάλες .
Συλέξαμε και σας παρουσιάζουμε 4 απο τις πιο επικά Αποτυχημένες Καμπάνιες Ψηφιακού Μάρκετινγκ!
Mcdstories : Ή αλλιώς, πώς να μην "τρέξεις" μια hashtag καμπάνια στο Τουίτερ .
Ήταν αρχές του 2012 , όταν η σούπερ ντουπερ ομάδα μάρκετινγκ των ΜακΝτόναλντ σκέφτηκε κάποια αντικειμενικά πολύ καλή στρατηγική : Να δημιουργήσει το hashtag mcdstories στο Τουίτερ. Η ιδέα ήταν απλή Οι χρήστες να γράψουν μια όμορφη εμπειρία που είχαν πάνω στο ξέφρενο φαγοπότι τους στα ΜακΝτόναλντς και δίπλα να κολλήσουν το συγκεκριμένο hashtag. Καλό ε; Με αυτό το τρόπο η εταιρία θα έδινε τη δυνατότητα στους φανς της να μοιραστούν με το κόσμο κάποιες όμορφες και αξιόλογες εμπειρίες που είχαν από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Ή τουλάχιστον έτσι πίστευε... Τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελε η ομάδα μάρκετινγκ . Πολύ σύντομα το χασταγκ έγινε viral και αντί για ωραίες στιγμές, οι χρήστες ανέφεραν ακριβώς το αντίθετο. Από τις κακές υπηρεσίες μέχρι τα ανθυγιεινά προϊόντα που πρόσφερε η εταιρεία. Χαρακτηριστικα είναι τα παρακάτω τουιτς. Αυτό δεν πήγε και τόσο καλά μάλλον...Cinnabon - To Λάθος timing
Αυτή τη φορά η γκάφα ήταν της Cinnabon . Μεγάλης εταιρείας γλυκών. Λίγο μετά το θάνατο της ηθοποιού Carrie Fisher του star wars , η Cinnabon επέλεξε να δείξει το σεβασμό της προς την ηθοποιό, ξανά ποσταροντας μια φωτογραφία με ένας γλυκό με την αναπαράσταση του προσώπου της Fisher και ένα caption που έγραφε "RIP Carrie Fisher , you will always have the best buns in the Galaxy" Ενώ κατά την ημέρα του Star Wars (Star wars Day) η φωτογραφία με το γλυκό έλαβε θετικές αντιδράσεις, το να ανέβει πάλι μετά τον θάνατο της ηθοποιού με αυτό το caption , δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα. Το αποτέλεσμα ήταν να συγκεντρώσει πολλά αρνητικά σχόλια και αντιδράσεις και κατηγορίες για μη σεβασμό, με την εταιρία να κατεβάζει την φωτογραφία άρον- άρον . Η χιουμοριστική διάθεση με το timing που έγινε όλο αυτό, δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα...Η επιθετική καμπάνια της GBK
Ενα μάθημα που μας διδάσκει γιατί να μην απορρίπτουμε και γιατί να μην είμαστε επιθετικοί προς ένα συγκεκριμένο κοινό-στοχο. Η εταιρεία λοιπόν αποφάσισε να κάνει μια αντιβιγκανική καμπάνια ποσταροντας σε διάφορα προωθητικά κανάλια (από τα social media μέχρι στο Μετρό του Λονδίνου) την παρακάτω εικόνα . Η λεζάντα επίσης έγραφε "Χορτοφάγοι, η αντίσταση είναι μάταιη και «Θα θυμάστε πάντα την ημέρα που σταματήσατε να είστε χορτοφάγοι" Σχεδόν αμέσως μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας , η εταιρεία έκανε πίσω και ανέσυρε ότι ειχε προωθήσει. Ο βιγκανικος όχλος του διαδικτύου είχε εξαπολύσει τις επιθέσεις του και με τον ισχυρισμό ότι είχε προσβληθεί,ανάγκασε την εταιρία να ζητήσει συγγνώμη.
Η εταιρία Sunny Co. Και η αδυναμία της να ανταποκριθεί στο κοινό της.
Το τελευταίο παράδειγμα αποτυχημένου Μάρκετινγκ έρχεται από την εταιρία Sunny Co. Η νεοσύστατη εταιρία μαγιό Sunny Co. Θέλοντας να αποκτήσει τους πρώτους της φολλουερς στο ινσταγκραμ αποφάσισε να κάνει κάτι απλό. Όποιος κάνει tag την εταιρεία στο στορι του με μια συγκεκριμένη φωτογραφία από τα προϊόντα της θα λάβει δωρεάν ένα μαγιό αξίας 70$ πληρώνοντας μόνο τα μεταφορικά. Πολύ σύντομα το ποστ έγινε Viral και μέσα σε 10 μέρες οι φολλοουερς της εταιρείας από 4 έγιναν 753.184 !!
Όπως ήταν πολύ φυσικό η εταιρεία δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στη τόσο μεγάλη ζήτηση .
Ως εκ τούτου , αρκετοί έμειναν ικανοποιημένοι αφού έλαβαν αυτό που ήθελαν, αλλά οι περισσότεροι κατέληξαν δυσαρεστημένοι φολλουερς μιας και δεν τηρήθηκε ποτέ η υπόσχεση και δεν έλαβαν το δωρεάν μαγιό.
Το ηθικό δίδαγμα είναι να μην τάζεις ποτέ πράγματα που δεν μπορείς να κάνεις και πόσο μάλλον αν αυτά θα σου κοστίσουν εκατομμύρια ευρώ. Εσένα ποια καμπάνια μάρκετινγκ σου φάνηκε πιο αποτυχημένη ; Έχεις να αναφέρεις κάποια άλλη ; Περιμένω τα σχόλια σου
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές






Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την γνώμη σου εδώ ...