- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Featured Post
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τι ειναι το email marketing και ο σκοπός του
Πως θα συλλέξεις Emails
Πως να επιλέξεις το κατάλληλο εργαλείο email marketing
Πως να στείλεις το email σου
Μερικά πλεονεκτήματα του Email Marketing
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ EMAIL MARKETING ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ;
Email marketing είναι ένα είδος του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και του Inbound Marketing με το οποίο μια επιχείρηση ή οργανισμός στέλνει προωθητικό περιεχόμενο ή και άλλα είδη περιεχομένου,σε μια συγκεκριμένη λίστα ανθρώπων, μέσω email.
Ο σκοπός του email marketing για την επιχείρηση είναι πολύ σημαντικός και θα πρέπει άμεσα να το προσθέσει στις στρατηγικές της αν δεν το έχει ήδη κάνει . Ο στόχος σου λοιπόν ως νεος Digital Marketer (αλλά και ως πιο εμπειρος) και η όλη φιλοσοφία σου θα πρέπει να έχει ως κύριο μέλημα το πώς θα τροφοδοτείς το κοινό σου με το σωστό και κατάλληλο περιεχόμενο, έτσι ώστε να ανταποκριθείς στις ανάγκες τους και στους προβληματισμούς τους την δεδομένη στιγμή.
Με τον καιρό, και ανάλογα την ανταπόκριση που θα έχει η εκάστοτε επαφή σου , θα πρέπει να του δίνεις αυτό που ζητάει ή αυτό που ίσως θέλει έτσι ώστε με τη βοήθεια σου , να περάσει από τα στάδια της αναγνώρισης και του καθορισμού του προβλήματος , στο στάδιο της αξιολόγησης και της έρευνας και τέλος στο στάδιο της απόφασης και της αγοράς . Περισσότερα για τα στάδια αυτά θα πούμε παρακάτω.
Σε όλο το ταξίδι του θα πρέπει να είσαι εκεί λοιπόν.
ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙΣ EMAILS
Κυρίως μέσω landing pages , δηλαδή ένα λινκ, το οποίο όταν κάποιος κάνει κλικ θα τον στέλνει σε μια ένα σελίδα η οποία θα του ζητήσει μερικές προσωπικές πληροφορίες επικοινωνία (email πχ), με αντάλλαγμα κάτι που εσύ θα του προσφέρεις.
Οι καλύτερες στρατηγικές συλλογής email :
Αν είσαι αρχάριος, σίγουρα θα σου φανεί δύσκολο το πώς να πείσεις τον άλλον να σου δώσει κάτι προσωπικό όπως το email του, αλλά εγώ σου έχω τις λύσεις .
Μέσω blog post :
Αν για παράδειγμα ο επισκέπτης του blog post σου διαβάζει το άρθρο σου με τίτλο "οι καλύτερες email marketing στρατηγικές" , εσύ ,στο τέλος του άρθρου πρόσφερε του έναν οδηγό email marketing , ο οποίος θα αναλύει σε βάθος αυτό που μόλις διάβασε και θα του δίνει περισσότερες πληροφορίες. Ως αντάλλαγμα, ο επισκέπτης θα σου δώσει το email του.
Δωρεάν Ebook :
Η κλαδική μέθοδος. Πρόσφερε στους επισκέπτες σου ή μέσω στοχευμένης διαφήμισης στο Facebook , ένα δωρεάν Ebook . Μέσω ειδικής φόρμας θα πρέπει να συμπληρώσουν το email τους ώστε να λάβουν το ebook.
Μέσω Pilar page
Pilar page είναι ένα μεγάλο άρθρο στο σάιτ σου, το οποίο αναλύει σε βάθος κάθε έννοια και πλευρά ενός θέματος. Αυτό το άρθρο, πρόσφερε το επίσης και σε pdf μορφή, ώστε αν θέλουν να το διαβάσουν και offline έχοντας το στο κινητό τους.Είναι στη φύση του ανθρώπου όταν βρίσκει κάτι που έχει αξία, να θέλει να το κάνει δικό του.
Μέσω διαγωνισμού :
Η τέλεια λύση! Το έχω δοκιμάσει προσωπικά και έχω να πω ότι είναι αρκετά αποτελεσματικό και με μικρό κόστος. Δουλεύει κυρίως μέσω social media. Πρόσφερε ένα δώρο στο κοινό σου ,και αυτοί με την σειρά τους , για να επιβιώσουν τη συμμετοχή τους θα σου δώσουν το email τους.
Γενικότερα, μέσω του website σου :
Βάλε μια φόρμα συμπλήρωσης email στο κάτω κάτω μέρος του σάιτ σου ώστε αν σε πρώτη φάση ο επισκέπτης σου , δει ότι έχεις ενδιαφέρον περιεχόμενο ,θα θελήσει να μαθαίνει περισσότερα νέα από εσένα! Επίσης βάλε και σε διάφορα άρθρα στο τέλος τους , την δυνατότητα αυτή λέγοντας για παράδειγμα "θες να μαθαίνεις τα τελευταία νέα; Εγγράψου στο newsletter μας"
Πρόσφερε τους ένα εκπτωτικό κουπόνι :
Θα πρέπει πρώτα να εγγραφούν στη λίστα σου ώστε να το πάρουν,έτσι δεν είναι; Όταν ένας επισκέπτης δει τα προϊόντα σου και τον ενδιαφέρουν για αγορά, σίγουρα θα του είναι ευχάριστο νέο ότι θα έχει 20% έκπτωση , για παράδειγμα.
Μέσω ενός webinar :
Ίσως έχεις βαρεθεί να βλέπεις παντού διαφημίσεις από webinar , αλλά πίστεψέ με είναι αρκετά αποτελεσματικό! Το webinar είναι ένα διαδικτυακό σεμινάριο . Πρόσφερε το στοχευμένα, σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται. Αυτοί με την σειρά τους για να λάβουν μέρος ,θα δώσουν το email τους . Απλό.
Μέσω Chat bot :
Μπαίνει ο επισκέπτης στο σάιτ σου και του γεννιέται ξαφνικά ένας προβληματισμός, ή μια απορία, τι καλύτερο από ένα chat bot το οποίο είναι καλά προγραμματισμένο και σκοπό έχει να δίνει αυτόματα την βοήθεια στο κοινό σου ,χωρίς εσύ να κάθεσαι πάνω από τον υπολογιστή; Μέσω του chat bot , μπορείς να ζητήσεις από τον επισκέπτη σου να σου δώσει το email του για την καλύτερη εξυπηρέτηση του.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για το πώς να συλλέξεις και να μεγαλώσεις μια λίστα email , αλλά θαρρώ αυτοί είναι οι πιο βασικοί
Νομίζω η συλλογή email καθαυτή, είναι εύκολη. Το δύσκολο είναι η προετοιμασία που απαιτείται πχ για ένα eBook, ή για ένα σωστό chat bot τα οποία με την σειρά τους θα οδηγήσουν στην συλλογή email!
ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ EMAIL MARKETING
Μια καλοσχεδιασμένη καμπάνια email marketing απαιτεί ορισμένα πράγματα . Δεν είναι τόσο τεχνικά, μην ανησυχείς. Περισσότερο λογικά .
Πρώτων, θα χρειαστείς ένα εργαλείο email marketing το οποίο θα σου επιτρέπει να συγκεντρώνεις τις επαφές σου και να να δημιουργήσεις και να μορφοποιείς τα emails σου και κατόπιν να τα στέλνει.
Αυτό το εργαλείο θα πρέπει να πληροί τα εξής και να είναι :
• Ευκολo
• Οικονομικό
• Χρήσιμο
• Αποτελεσματικό
Ευκολία στη χρήση για ευνόητους λόγους. Δεν έχουμε όλοι τις σούπερ τεχνολογικές γνώσεις ούτε τον χρόνο να κάνουμε τα πάντα χειροκίνητα και να ψάχνουμε πως δουλεύει το κάθε τι.
Οικονομικό γιατί η επιχείρηση μας πρέπει να ελαχιστοποιεί τα κόστη της. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό. Μερικά εργαλεία email marketing στα επί πληρωμή πακέτα τους σου δίνουν περισσότερες δυνατότητες . Δες τι σε συμφέρει και επέλεξε ανάλογα. Πάντως μη ξοδέψεις παραπάνω από τα όσα πρέπει.
Χρήσιμο διότι θα πρέπει να σου δίνει τα προτερήματα και τις δυνατότητες να κάνεις αυτό που θέλεις. Για παράδειγμα να σου παρέχει στατιστικά στοιχεία, να μπορείς να προσθέτεις δικές σου εικόνες, να τμηματοποιείς τις επαφές σου και ούτω καθεξής.
Αποτελεσματικό, γιατί θα πρέπει να κάνει παράδοση το email όπως πρέπει να το κάνει, να μην εμφανίζει προβλήματα στη μορφοποίηση δηλαδή του κειμένου, της εικόνας κτλ και γενικότερα η παράδοση να είναι ομαλή και να δείχνουμε στις επαφές μας αυτό που θέλουμε και έχουμε σχεδιάσει
Σχετικά με τα εργαλεία email marketing θα μιλήσουμε σε άλλο μας άρθρο και θα εμβαθύνουμε περισσότερο
Επιλέξαμε λοιπόν το εργαλείο που θέλουμε και μας ικανοποιεί.
ΠΩΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ EMAIL
Καταρχάς, πολλοί μαρκετερς και επιχειρήσεις έχουν παραπονεθεί ότι τα email τους στέλνονται στο φάκελο "σπαμ" δηλαδή στο φάκελο ανεπιθύμητων. Αυτό είναι συχνό φαινόμενο και πρέπει πάση θυσία να το αποφύγεις. Πώς όμως;
Πρώτο και βασικό , οι επαφές σου να έχουν εγγραφεί στην λίστα σου και να έχουν κάνει κλικ στο κουτάκι που σου δίνει το δικαίωμα να τους στέλνεις υλικό. Πρέπει να έχεις την συγκατάθεσή τους δηλαδή.
Δεύτερον, απέφευγε τις πολλές προωθήσεις καθώς και τα συνεχή emails.
Και τρίτον, δώσε τους το δικαίωμα και κάνε εύκολο το έργο τους ώστε αν θελήσουν να διαγραφούν, για αυτό πρόσθεσε ένα λινκ στο τέλος του κάθε Email σου στο οποίο να κλικαρει όποιος θέλει ώστε να κάνει διαγραφή.
Ολα αυτά τα καταλαβαίνει ο αλγόοριθμος .
Η μορφοποίηση
Σκοπός σου είναι το conversion της κάθε επαφής, δηλαδή να κάνουν αυτό που εσύ έχεις ως στόχο. Επομένως το email σου θα πρέπει να είναι αρκετά ελκυστικό. Και θα πρέπει να είναι καλοφτιαγμένο. Ας δούμε πώς .
Κείμενο :
Το κείμενο είναι το κεντρικό περιεχόμενο του email σου. Πρέπει να είναι συνεπές και επικεντρωμένο μόνο σε ένα θέμα.
Εικόνες :
Επέλεξε εικόνες που ανταποκρίνονται σε κάθε συσκευή, να κεντρίζει το μάτι πάνω τής και να είναι σχετική με το περιεχόμενο.
CTA :
Δηλαδή call to action . Ένα μύνημα δηλαδή με λινκ ,στο οποίο να μπορεί ο χρήστης να κάνει κλικ, το οποίο να τον παροτρύνει για κάτι. Το λινκ πρέπει να οδηγήσει σε σχετικό περιεχόμενο.
Χρόνος :
Το πότε θα στείλεις το email σου είναι σημαντικός παράγοντας. Στατιστικά έχουν δείξει ότι η Τετάρτη, 11 το βράδυ είναι η καλύτερη στιγμή. Βέβαια αυτό εξαρτάται και από τι δείχνουν τα στατιστικά σου...
Ανταπόκριση :
Το 55% των email ανοίγονται από το κινητό. Τον email σου λοιπόν πρέπει να ανταποκρίνεται και σε κινητές συσκευές.
Τμηματοποιηση και προσωποποίηση :
Τα email σου δεν πρέπει να είναι γενικά και να στέλνονται σε όλους τα ίδια. Σε άλλη αγοραστικη φάση βρίσκεται ένας που εγγράφηκε στην λίστα σου για να πάρει το κουπόνι και σε άλλη φάση κάποιος που εγγράφηκε για να μαθαίνει απλά τα νέα . Ο καθένας έχει άλλη ανάγκη. Επίσης καλό είναι να χρησιμοποιείς το μικρό τους όνομα σε κάθε email σου.
Θεματολογία και τίτλος του email:
Το πρώτο που διαβάζουν. Κρίνει το αν θα κάνουν κλικ. Χρησιμοποίησε σαφή γλώσσα, σχετική με το περιεχόμενο και συνεπής με την επαφή σου .
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ EMAIL MARKETING
Ας δούμε μερικά πλεονεκτήματα
Οικονομικό. Σε σχέση με άλλες μεθόδους μάρκετινγκ είναι αρκετά οικονομικό.
Έχεις το ελεύθερο από την επαφή σου . Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι η επαφή σου έχει επιλέξει ΜΟΝΗ της να εγγραφεί στην λίστα σου, αυτο έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη αλληλεπίδραση κα την κάνει να είναι πιο ανοικτή σε επικοινωνία μαζί σου και καλύτερο εν δυνάμει αγοραστή σου.
Ευκολία στην επεξεργασία. Μπορείς με μεγάλη ευκολία στο email marketing ,ανάλογα το εργαλείο, να προσθέσεις ότι θες, και να το διαμορφώσεις όπως θες . Μπορείς να στείλεις εικόνες, απλά κείμενα, αρχεία, λινκς, βίντεο κτλ.
Τμηματοποιηση. Η Τμηματοποιηση είναι από τα κομβικά σημεία του email marketing , αυτό γιατί οφείλεις να στέλνεις το κατάλληλο περιεχόμενο στον κατάλληλο άνθρωπο
Μετρήσιμα αποτελέσματα : Το ψηφιακό Μαρκετινγκ είναι ο καλύτερος τρόπος μάρκετινγκ στον σύγχρονο κόσμο μιας και έχει μετρήσιμα αποτελέσματα και αυτό δεν θα μπορόυσε να μην ισχυεί και για το Email Marketing που είναι μέρος του.
Έχε στο νου σου οτι πρέπει να επιλέξεις το κατάλληλο εργαλείο ώστε να εκμεταλευτείς στο μαξιμουμ τα πλεονεκτήματα που σου χαρίζει μια καλά οργανωμένη στρατηγική Email Marketing .
Επίλογος
Το Email Marketing ειναι ακόμα εδώ, όσο και αν μερικοί φωνάζουν οτι πια δεν είναι αποτελεσματικό εμείς έχουμε να τους πούμε οτι απλά δεν ξέρουν πως να το κάνουν σωστά . Με τα παραπάνο πιστευώ οτι όλοι καταλάβαμε τα οφέλη του και τα πλεονεκτήματα του, καθώς και την πελατοκεντρική φιλοσοφία που πρέπει να γίνεται η όλη διαδικασία.
Σου άρεσε το άρθρο ; Άφησε ενα σχόλιο με τις ενστάσεις σου και τις σκέψεις σου . Επίσης ακολούθησέ με στα Social Media


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την γνώμη σου εδώ ...