Featured Post

Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη Μπορεί να Βοηθήσεις τις Μικρές Επιχειρήσεις

Ο 21ος αιώνας έφερε πολλές απίστευτες νέες τεχνολογίες που κάποτε ονειρευόμασταν , βλέποντας παλιά έπη επιστημονικής φαντασίας,. Πρώτη από όλες είναι αυτή της τεχνητής νοημοσύνη - (AI-Artificial Intelligence) Εφαρμόζεται ήδη από επιχειρήσεις (ειτε μικρές είτε μεγάλες) σε όλο τον κόσμο με διάφορους τρόπους, από την αυτοματοποίηση ενός μέρους των επικοινωνιών των πελατών έως τον προσδιορισμό της προσαρμογής ενός προϊόντος. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για πολλές διαδικασίες του Inbound Marketing , οπως για παράδειγμα, στο εξατομικευμένο Μαρκετινγκ !



Τι είναι όμως η τεχνητή νοημοσύνη;

Σύμφωνα με τον ορισμο που δίνει η Britannica

"η τεχνητή νοημοσύνη είναι η ικανότητα ενός ψηφιακού υπολογιστή ή ρομπότ που ελέγχεται από υπολογιστή να εκτελεί εργασίες που συνήθως σχετίζονται με ευφυή όντα" 


Μια μικρή επιχείρηση δηλαδή, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη τεχνολογία ούτως ώστε να συμβάλει και να βοηθήσει στις ανθρώπινες εργασίες και διαδικασίες. 


Μερικά οφέλη που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις είναι τα εξής :


• Μείωση του χρόνου που αφιερώνεται σε εργασίες 


• Μείωση του κόστους 


• Μεγαλύτερη Αποτελεσματικότητα


 • Βελτίωση της ευελιξίας και της ανταπόκρισης


TIP : Αν τώρα θες να αρχίσεις την καριέρα σου στο ψηφιακό Μάρκετινγκ , η βασική γνώση τεχνητής νοημοσύνης θα σου δώσει μεγάλο πλεονέκτημα !


Πάμε τώρα να δούμε τώρα πως μπορεί μια μικρή επιχείρηση να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσυνη  .


1) Βελτίωση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ με ένα CRM εμπλουτισμένο με AI 


Ενα πρόγραμμα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) έχει σχεδιαστεί για να συλλέγει δεδομένα πελατών χρησιμοποιοντας κανάλια επικοινωνίας, όπως email, τηλέφωνα και social media , με σκοπό τη βελτίωση ή ακόμα και την αυτοματοποίηση της διαδικασίας πωλήσεων. Πλατφόρμες όπως το Salesforce έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν AI που βοηθά τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να αναλύουν τα σχόλια των πελατών από αυτά τα κανάλια επικοινωνίας και στη συνέχεια να προσαρμόζουν αυτόματα τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και δημιουργίας οδηγών με βάση αυτές τις πληροφορίες. 


2. Αυτοματοποιηση της επικοινωνίας με τους πελατες (με ένα Chatbot) .


Οι μικρές επιχειρήσεις που βασίζονται σε προϊόντα και υπηρεσίες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν chatbots στους ιστότοπούς τους για να ενθαρρύνουν την επικοινωνία με τους πελάτες ωστε να βοηθήσουν σε οποιαδήποτε ερώτηση και απορία. Σκεφτείτε το σαν μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργεί για εσάς 24/7, ακόμη και όταν κοιμάστε. Τα chatbots είναι πιθανότατα κάτι που έχετε συναντήσει στο παρελθόν, είτε έχετε συνειδητοποιήσει ότι λειτουργούν με AI είτε όχι. Αν έχετε δει ένα από αυτά τα αναδυόμενα παράθυρα στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης κατά την πρώτη επίσκεψή σας σε έναν ιστότοπο που ρωτά εάν έχετε απορίες, έχετε τότε συναντήσει ένα chatbot. Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν ακόμα υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών .  Η τεχνητή νοημοσύνη του chatbot μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε την πίεση και το άγχος για την άμεση εξυπηρέτηση και να σας επιτρέψει να εστιάσετε το χρόνο σας στις εργασίες που έχουν μεγαλύτερη σημασία.


3) Βοήθεια στις εργασίες που σχετίζονται με τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού.


Ένας από τους πιο απροσδόκητους τομείς που έχει αρχίσει να επεκτείνεται η τεχνητή νοημοσύνη είναι στην διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού. Έχουν αναπτυχθεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν στον εξορθολογισμό της διαδικασίας πρόσληψης και ενσωμάτωσης. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ελέγξει αυτόματα εκατοντάδες αιτούντες και να βρει αυτούς που ταιριάζουν περισσότερο με τα κριτήρια που έχει ορίσει η επιχείρηση, όχι μόνο αυξάνοντας την πιθανότητα να βρεθει ο καλύτερος , αλλά εξοικονομώντας ταυτόχρονα και πολύτιμο χρόνο και πόρους. 


4) Έξυπνο μάρκετινγκ μέσω Email Marketing


 Η AI διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο μάρκετινγκ εδώ και χρόνια. Έχετε λάβει ποτέ ένα μήνυμα email από μια επιχείρηση με μια θεματική ενότητα που να λέει κάτι όπως «Έλα πίσω, μας έχεις λείψει  », υπονοώντας ότι δεν έχετε επισκεφτεί το κατάστημά τους εδώ και πολύ καιρό; Αν ναι, αυτο γινεται με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης .


Εν κατακλείδι ,ενώ ορισμένες μικρές επιχειρήσεις είναι πιο δεκτικές  στην επιρροή και τις αλλαγές που επιφέρει η τεχνολογική ανάπτυξη, άλλες είναι λίγο πιο επιφυλακτικές. Φυσικά η συζήτηση δεν σταματάει και τα ερωτήματα σχετικά με την χρησιμότητα και τις επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης ( είτε θετικές είτε αρνητικές) είναι πολλά και σίγουρα η απάντηση δεν είναι πάντα άσπρο - μαύρο.  Είτε είστε υπέρ είτε πιο σκεπτικοί, η πραγματικότητα είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη ήρθε εδώ για να μείνει. Έχει τη δυνατότητα να κάνει τη ζωή μας απλούστερη και τις επιχειρήσεις μας πιο αποτελεσματικές και κερδοφόρες . 

Σχόλια